TAURON firmą przyjazną klientowi

 

 

Spółki sprzedażowe Grupy Tauron otrzymały tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”. To potwierdzenie wysokiej jakości obsługi, jaką oferują swoim klientom.

 

 
„Firma Przyjazna Klientowi” to ogólnopolski program certyfikacyjny, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Program bada jakość obsługi klienta, udoskonala procesy związane z obsługą klienta i potwierdza najwyższą jakość.
- Grupa Tauron realizuje strategię na lata 2008-2012, jednym z jej celów jest stosowanie najbardziej skutecznych i efektywnych działań w zakresie jakości świadczonych usług. Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania nowych rozwiązań, pracujemy nad infrastrukturą komunikacyjną. Cieszę się, że nasze działania w tym zakresie zostały pozytywnie ocenione przez niezależną organizację, która przeprowadziła badania wśród naszych klientów – mówi Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Tauron Polska Energia.
Grupa Tauron dostarcza energię elektryczną do ponad czterech milionów klientów, a wśród nich jest niemal pół miliona firm. Cały czas wzrasta liczba klientów spoza jej terenu działalności dystrybucyjnej. Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi otrzymały spółki sprzedażowe Grupy – Enion Energia i EnergiaPro Gigawat. Spółki przeszły szczegółowy audyt, którego celem było zdiagnozowanie jakości obsługi klienta w firmach. Badanie objęło audyt ekspercki, kliencki i standardów obsługi (m.in. badanie opinii Klientów Customer Opinion Index oraz badanie Mystery Client jakości obsługi w placówkach firmy i telefonicznej).
- Dążymy do tego, by nasi klienci otrzymywali usługi na najwyższym poziomie, zarówno kontaktując się z nami bezpośrednio – na przykład w biurach obsługi klienta, jak i telefonicznie czy przez internet – zaznacza Krzysztof Zamasz. – Czujemy się wyróżnieni, ale tytuł przede wszystkim obliguje nas do dalszego udoskonalania rozwiązań proponowanych naszym klientom. Z pewnością skorzystamy z cennych uwag i wskazówek, które otrzymaliśmy w wyniku przeprowadzonego audytu. Na bieżąco monitorujemy też sugestie naszych klientów, eliminując na ich podstawie występowanie słabych punktów czy błędów – podkreśla.
Grupa TAURON dołączyła do grona laureatów programu certyfikacyjnego.
 

 

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.