Neonet, Lukas Bank, Grupa Zakupowa firm Bosch, BSH, Siemens, Hoop Polska - to tylko kilka z firm działających na terenie całego kraju, które w 2011 roku będą korzystać z energii sprzedawanej przez Tauron Polska Energia. Tym samym cały czas rośnie liczba klientów biznesowych Grupy Tauron.
- Grupa Tauron prowadzi intensywne działania w celu utrzymania klientów oraz pozyskiwania nowych. Działania te prowadzone są w samej spółce sprzedażowej Tauron Sprzedaż, jak i na poziomie holdingowym. Rynek klientów biznesowych jest w pełni konkurencyjny, o pozyskaniu nowego klienta decydują najmniejsze kwoty. Koncentracja sprzedaży w jednej spółce Tauron Sprzedaż, będąca wynikiem wdrażania modelu biznesowego, jeszcze bardziej poprawi naszą efektywność, co przełoży się na atrakcyjność oferty handlowej – mówi Dariusz Lubera, prezes zarządu Tauron Polska Energia.
W 2010 roku liczba klientów Grupy dynamicznie wzrastała. W minionym roku w energię z Grupy zaopatrywało się 80 proc. sektora hutniczego w kraju oraz klienci tacy jak: Danone, sieci sklepów wielkopowierzchniowych Carrefour i Auchan, PKN ORLEN, koncerny medialne Radio RMF FM i Interia.pl oraz wydawnictwa Bauer i Polskapresse.
- Większość naszych strategicznych klientów, którym dostarczaliśmy energię w ubiegłym roku, jak m.in. PKN ORLEN, któremu sprzedajemy energię do 1500 punktów poboru, pozostała z nami. Dodatkowo, w 2011 roku zakontraktowano sprzedaż energii elektrycznej do nowych klientów biznesowych, wśród których znajduje się wiele działających na terenie całego kraju. Łącznie zakontraktowano ok.4,2 TWh – mówi Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. handlowych.
Wśród klientów Grupy Tauron w 2011 roku znajdują się takie firmy, jak: Neonet, Lukas Bank, Grupa Zakupowa firm Bosch, BSH,Siemens, Colgate – Palmolive Services, Hoop Polska, Grupa Maspex Wadowice, VEKA Polska, LUKOIL Polska, Tektura Opakowania Papier, BDN, ROCKWOOL Polska.
- Naszą ofertę charakteryzuje możliwość zawarcia umowy pozataryfowej, dopasowanej do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Jesteśmy w pełni elastyczni, a klientom proponujemy optymalizację kosztów zakupu energii elektrycznej, dzięki czemu mogą realnie zaoszczędzić i mieć pełną kontrolę nad sposobem zużycia energii w przedsiębiorstwie – dodaje Krzysztof Zamasz.