Tauron Polska Energia wygrywa kolejne przetargi na sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym – zarówno ze swojego obszaru dystrybucji jak i pozostałych rejonów kraju.
Muzeum Narodowe w Krakowie rozstrzygnęło przetarg na zakup energii elektrycznej – oferta Taurona okazała się najbardziej konkurencyjna. Również stadion klubu piłkarskiego Wisła Kraków będzie kupować energię z Taurona. Poza swoim obszarem dystrybucji Grupa może się pochwalić natomiast wygranym przetargiem na sprzedaż energii Górnośląskiemu Towarzystwu Lotniczemu w Pyrzowicach (port lotniczy w Katowicach).
- Prowadzimy aktywną działalność sprzedażową na terenie całego kraju, a walka o klienta biznesowego wymaga dużego zaangażowania – mówi Dariusz Lubera, prezes zarządu Tauron Polska Energia. – Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty.
- Obecnie proponujemy m.in. Tauron Eko Premium – energię pozyskiwaną z odnawialnych źródeł, której pochodzenie, jako jedynej w kraju, potwierdza Polskie Towarzystwo Certyfikacji Energii oraz Tauron Kompensacja - produkt skierowany do podmiotów, które ponoszą wysokie koszty związane z wyższym niż wynikający z umowy poborem energii biernej i chcą poprawić swoją efektywność w zakresie gospodarki energetycznej – dodaje Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. handlowych.
Tauron sprzedaje energię elektryczną zarówno za pośrednictwem spółki z Grupy - Tauron Sprzedaż (od 3 stycznia 2011 roku skonsolidowała ona działalność sprzedażową dotychczasowych spółek Enion Energia i EnergiaPro Gigawat), jak i na poziomie holdingowym.