TAURON Obsługa Klienta otworzył nowoczesny i funkcjonalny Punkt Obsługi Klienta przy ul. Menniczej 20 we Wrocławiu. To pierwsza placówka uruchomiona w ramach projektu optymalizacji sieci POK-ów w Grupie TAURON.
Zarówno wygląd, jak i sposób działania POK dostosowano do rosnących potrzeb klientów. Nowa siedziba zastąpi dotychczasowe punkty przy ul. Powstańców Śląskich i ul. Trzebnickiej. POK jest położony w centrum miasta, dzięki czemu bardzo łatwo można do niego dotrzeć komunikacją miejską. Dzięki wzbogaceniu o nowe kanały komunikacji, które pozwalają na zdecydowanie lepszą obsługę klienta, stał się bardziej dostępny i użyteczny.
- Rozpoczęliśmy projekt, którego celem jest ułatwienie klientowi komunikacji ze swoim dostawcą i sprzedawcą energii elektrycznej. Jednym z jego elementów (oprócz aktywnej strony www oraz nowoczesnej infolinii) są nowe, funkcjonalne Punkty Obsługi. To miejsce przyjazne i łatwo dostępne, dostosowane dla osób niepełnosprawnych i mam z dziećmi (kącik zabaw). Odpowiednio przeszkolona załoga będzie ułatwiać klientowi załatwienie wszystkich spraw. U nas idea jednego okienka już działa - mówi Katarzyna Wierska-Kuberka, prezes TAURON Obsługa Klienta.