TAURON: Lepsza obsługa klientów biznesowych

TAURON Obsługa Klienta scentralizował systemy bilingowe do obsługi klientów biznesowych, wdrażając nowy system bilingowy  A-UMS. Umożliwia on ujednolicenie i optymalizację procesu obsługi. To pierwszy na taką skalę centralny system bilingowy w polskiej energetyce, posiadający nowe funkcjonalności dla biznesu.

W ramach wdrożenia A-UMS wykonano integrację z systemami pomiarowymi, w tym z systemem akwizycji danych odczytowych w TAURON Dystrybucja, oraz z funkcjonującymi systemami gospodarki aparaturą pomiarową.

Komunikacja systemu A-UMS i systemów TAURON Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem korporacyjnej szyny danych. Dzięki takiemu rozwiązaniu zautomatyzowano procesy obsługi, które obecnie zapewniają większe bezpieczeństwo i pewność wprowadzanych danych.

Zauważalną korzyścią z wdrożenia centralnego systemu bilingowego systemu dedykowanego do obsługi klientów biznesowych jest również jego znacznie szybsze działanie w porównaniu z dotychczas funkcjonującymi rozwiązaniami (np. czas zamknięcia m-ca skrócił się do 3 godz. zamiast 3 dni). Umożliwia on również ujednolicenie i optymalizację procesów obsługi klientów biznesowych TAURON Sprzedaż.

TAURON Obsługa Klientów planuje w najbliższym czasie - w oparciu o uruchomione rozwiązania - wprowadzenie nowych funkcjonalności, umożliwiających jeszcze sprawniejszą obsługę klientów biznesowych, w tym elektronicznego Biura Obsługi.

Wdrożenie centralnego systemu bilingowego dla klientów biznesowych  trwało rok i zakończyło się planowo, bez zakłóceń. Prace realizowane były wspólnie z firmą Asseco, która jest autorem systemu. System został dostosowany pod względem funkcjonalnym do specyfiki obsługiwanych klientów oraz potrzeb Grupy TAURON.

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.