TAURON Obsługa Klienta, jako pierwsza spółka w Polsce, otrzymał Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta. Jest on przyznawany przez Federację Konsumentów organizacjom, które uzyskają pozytywny wynik audytu prawnego i konsumenckiego.
Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta został przyznany spółce 22 września na podstawie pozytywnych wyników przeprowadzonych na przełomie sierpnia i września br. audytów. Celem badania było sprawdzenie, czy stosowane przez TAURON Obsługa Klienta praktyki są przyjazne klientowi i zgodne z prawem konsumenckim.
– Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta jest potwierdzeniem ciągłego podnoszenia jakości świadczonych przez TAURON Obsługa Klienta usług, ale również wyrazem zaangażowania w tworzenie rozwiązań zbiorowych, które są zorientowane na potrzeby klientów – komentuje Piotr Zawistowski, prezes TAURON Obsługa Klienta.
Audyt zrealizowany został w dwóch etapach: w pierwszym wzięli udział menadżerowie Centrum Obsługi Klienta i Contact Center, natomiast w drugim badaniem objęte zostały wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta. W proces ten zaangażowanych było łącznie aż 287 pracowników, którzy odpowiedzieli na 76 pytań. Wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta zostały wysoko ocenione.
Federacja Konsumentów jest organizacją pożytku publicznego wspierającą konsumentów w realizacji ich praw. Oferuje bezpłatne poradnictwo, zajmuje się edukacją, lobbingiem na rzecz konsumentów oraz organizuje kampanie informacyjne i edukacyjne.