Od listopada klienci TAURONA mogą korzystać z nowego serwisu sprzedażowego Tauron24.pl Umożliwia on m.in. zawieranie umów na zakup energii elektrycznej wraz z dodatkowymi usługami.
Serwis stworzony został z myślą o klientach indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Ta grupa klientów może za pomocą platformy Tauron24.pl nie tylko zawierać umowy na zakup nowych produktów, ale także w łatwy sposób przejść do elektronicznego Biura Obsługi Klienta czy też uzyskać na czacie pomoc konsultanta przy wyborze oferty. Do dyspozycji klientów oddana została również Strefa Promocji, gdzie można skorzystać z atrakcyjnych rabatów, m.in. kupić bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii RWD (Responsive Web Design) platforma Tauron24 dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana, a więc można z niej wygodnie korzystać również na wszystkich urządzeniach mobilnych.
– Sprzedaż online staje się równie istotna jak handel tradycyjny. Te trendy dotyczą również rynku energii elektrycznej. Z tego powodu oddanie do dyspozycji klientów narzędzia, dzięki któremu mogą dokonywać transakcji zdalnie, uważam za naturalny krok dywersyfikacji naszych kanałów sprzedaży – podkreśla Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Oferta dostępna na Tauron24.pl będzie stale rozszerzana o kolejne produkty i usługi oraz programy realizowane z partnerami TAURONA.