W tegorocznej, 11. edycji znanego i uznanego w branży komunikacji marketingowej konkursu Webstarfestival TAURON Sprzedaż otrzymał nagrodę w kategorii „zintegrowana kampania marketingowa” za działania komunikacyjne promujące produkt Serwisant 24H.
Serwisant 24H to oferta skierowana do klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy atrakcyjne ceny energii elektrycznej z fachową i gwarantowaną w ciągu 24. godzin naprawą sprzętu gospodarstwa domowego lub urządzeń biurowych. Komunikacja marketingowa opierała się na podkreśleniu profesjonalizmu działań TAURONA i podkreśleniu korzyści dla klientów wynikających z korzystania z usług „Serwisanta z TAURONA, nie z przypadku”. Kampania realizowana była w czwartym kwartale 2015 r., a nagroda za jej przeprowadzenie przyznana została przez specjalistów z branży marketingowej.
– To prestiżowe wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że otrzymaliśmy nagrodę za zintegrowaną kampanię. Jako sprzedawcy energii elektrycznej, czyli produktu należącego do kategorii dóbr powszechnych, musimy docierać do różnych klientów, wykorzystując różnorodne kanały komunikacji. Przyznana nagroda świadczy o tym, że – pomimo tej różnorodności - w kampanii Serwisant 24H udało nam się zachować spójność i wyrazistość przekazu – informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Jednym z najważniejszych elementów nagrodzonej kampanii były spoty reklamowe emitowane w regionalnej i ogólnopolskiej telewizji, w kinach oraz w internecie. Komunikacja marketingowa prowadzona była również w punktach obsługi i z wykorzystaniem billbordów.
– Wiedzieliśmy, że Serwisant 24H to bardzo dobry produkt, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w jego promocję. Sukces sprzedażowy potwierdził, że potrafimy przygotować produkty dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Sukces marketingowy, czyli nagroda Webstarfestival 2015, dowodzi natomiast, że profesjonalnie prowadzimy również kampanie promocyjne. – dodaje Grzegorz Lot.