Serwisant 24H to prawdziwy hit sprzedażowy TAURONA. Produkt łączy atrakcyjną cenę energii elektrycznej z usługą naprawy sprzętu gospodarstwa domowego lub urządzeń biurowych w ciągu 24 godzin. Te zalety produktu docenili także specjaliści z branży i przyznali TAURONOWI nagrodę w konkursie Liderów Świata Energii.
Nagrodę przyznano TAURONOWI 13 kwietnia podczas XXIII konferencji energetycznej EuroPOWER w kategorii „Dostawca rozwiązań dla sektora 2015”.
– Nagroda cieszy nas tym bardziej, że została przyznana przez ekspertów w dziedzinie energetyki, w tym przedstawicieli konkurencji. To pokazuje, że uczestnicy rynku energii, mimo iż na co dzień rywalizują o każdego klienta, potrafią nie tylko dostrzec, ale i docenić dobre rozwiązania, które służą rozwojowi całej branży – komentuje Remigiusz Nowakowski, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
W uzasadnieniu kapituła konkursu podkreśliła, że Serwisant 24H jest przykładem skutecznego połączenia sprzedaży energii elektrycznej z usługą assistance, a usługa - przygotowana w dwóch wariantach: dla segmentu klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw - została pozytywnie przyjęta przez rynek i jest często wybierana przez klientów TAURONA.
– To już nasza druga nagroda za „Serwisanta24 H”. Pierwszą otrzymaliśmy za kampanię reklamową, która towarzyszyła wprowadzeniu tego produktu na rynek w 2015 r. Te wyróżnienia bardzo nas cieszą i potwierdzają, że udało nam się stworzyć produkt, który odpowiada rzeczywistym potrzebom klientów i bardzo dobrze się sprzedaje – powiedział podczas uroczystości Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.
TAURON cały czas pracuje nad rozwojem nowych produktów zarówno dla klientów indywidualnych, jaki tych z sektora MŚP oraz dużego biznesu. Punktem wyjścia do tworzenia nowych ofert są badania i analizy preferencji klientów. Na początku kwietnia ruszyła kampania promująca ofertę „Tani gaz w TAURONIE”.