TAURON Sprzedaż, sprzedawca prądu i gazu, rozpoczął ogólnopolskie badanie dotyczące sposobów wykorzystywania paliwa gazowego przez gospodarstwa domowe oraz małe i średnie firmy. Badanie, przeprowadzane internetowo, potrwa do 10 marca br. Zachętą do udzielenia odpowiedzi na pytania jest m.in. konkurs o oszczędzaniu gazu dostępny na stronie www.tauron.pl.
TAURON proponuje klientom produkty i usługi dopasowane do ich potrzeb. By spełnić te oczekiwania, TAURON wykorzystuje liczne opracowania i analizy. Jednak styl życia i przyzwyczajenia Polaków zmieniają się tak szybko, że ciągle trzeba te informacje aktualizować - mówi Piotr Zawistowski, wiceprezes zarządu ds. klienta i handlu w TAURON Polska Energia
Celem badania jest zebranie aktualnych danych dotyczących sposobów wykorzystywania urządzeń gazowych i stylu życia Polaków, np. sposób spędzania wolnego czasu. To pozwoli TAURON na stworzenie niestandardowego raportu i pewnego rodzaju krajobrazu współczesnych nawyków i zachowań Polaków.
Forma badania jest nietypowa. Każdy, kto zdecyduje się na wypełnienie ankiety, będzie mógł stworzyć swój awatar, który będzie mu towarzyszył na każdym etapie ankiety.
- Stawiamy na styl „pół żartem, pół serio”, bo chcemy zachęcić do udziału w badaniu jak najwięcej osób. Forma ma zapewnić wypełniającym ankietę chwilę zabawy, ale zgromadzone wyniki potraktujemy serio - informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Każdy, kto wypełni ankietę, otrzyma na wskazany w niej adres e-mail pełny raport z badania, który zostanie zaprezentowany w przystępnej i zabawnej formie.
Zachętą do uczestnictwa w ankiecie jest nie tylko ciekawa forma badania oraz niestandardowy raport, ale również konkurs z nagrodami. Na osoby, które przedstawią najciekawsze pomysły dotyczące oszczędzania gazu, czekają nagrody pieniężne oraz kamery GoPro HERO Session.
Badanie jest dostępne pod adresem: www.tauron.pl/ankietagazowa (dla gospodarstw domowych) i www.tauron.pl/ankietagazowa-firma (dla małych i średnich firm).