TAURON otrzymał znak jakości OK Senior za ofertę Prąd z Serwisantem 24H PLUS. Certyfikat potwierdza, że produkt TAURONA jest bezpieczny, zrozumiały, potrzebny i przystępny. Znak jakości OK Senior nadawany jest w programie prowadzonym pod patronatem Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.
OK SENIOR to pierwszy w Europie znak jakości, który powstał z myślą o osobach starszych. Ma ułatwiać seniorom i ich rodzinom szybką identyfikację tych ofert, które są godne zaufania i zapewniają bezpieczeństwo ekonomiczne. Dotychczas przyznano go 36 firmom i instytucjom dla produktów i usług, które przeszły pomyślnie wieloetapowy proces merytorycznej weryfikacji.
TAURON jest pierwszą firmą energetyczną, która uzyskała certyfikat OK Senior. Wyróżniony produkt TAURONA to oferta zakupu prądu wraz z usługami naprawy instalacji oraz urządzeń elektrycznych. Pakiet Prąd z Serwisantem 24H PLUS zawiera również pomoc hydraulika, szklarza i ślusarza. Oferta gwarantuje profesjonalną naprawę instalacji elektrycznej 7 dni w tygodniu przez całą dobę, pozostałe usługi serwisowe realizowane są w dni powszednie.
Certyfikat OK Senior promuje kampania prowadzona pod nazwą „Senior znaczy szacunek”. TAURON jest jednym z głównych partnerów tego programu.
- Zaangażowanie się TAURONA w akcję promującą certyfikat OK Senior jest naturalną konsekwencją naszych wieloletnich działań edukacyjnych skierowanych do osób starszych. Jako firma odpowiedzialna społecznie dbamy nie tylko o to, by nasze produkty były bezpieczne, zrozumiałe, potrzebne i przystępne. Angażujemy się również w działania, które zwiększają bezpieczeństwo i wiedzę konsumentów, a do takich projektów należy kampania „Senior Znaczy Szacunek - podkreśla Grzegorz Lot, Wiceprezes Zarządu Tauron Sprzedaż.
W ramach programu „Senior znaczy szacunek” odbywają się m.in. wykłady na Uniwersytetach Trzeciego oraz prelekcje podczas lokalnych spotkań seniorów. Rozdawane są również Paszporty OK Senior, które zawierają m.in. informacje o podstawowych zasadach bezpieczeństwa i instytucjach, w których można uzyskać pomoc, np. prawną. Elementem kampanii są również informacje zamieszczane w mediach, w tym spot telewizyjny promujący usługę Serwisant 24H PLUS ze znakiem jakości OK Senior.
- Kampania ma służyć nie tylko osobom starszym, ale również przedstawicielom biznesu, którzy dzięki rzetelnemu certyfikatowi OK Senior będą mogli odróżnić się od produktów, które mogą nie wzbudzać zaufania – zaznacza Marzena Rudnicka, Prezes Zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.