Doświadczenia klienta z kontaktów z Grupą TAURON i najważniejsze zmiany wprowadzane na rynku energii były tematami odbywających się we Wrocławiu i w Katowicach warsztatów „Różne perspektywy-wspólny punkt widzenia”, które zorganizował TAURON dla rzeczników konsumentów i przedstawicieli organizacji konsumenckich.
W zorganizowanych we Wrocławiu i Katowicach warsztatach „Różne perspektywy - wspólny punkt widzenia” wzięło udział ponad 120 reprezentantów organizacji konsumenckich, a także przedstawicieli sprzedaży, dystrybucji i obsługi klienta Grupy TAURON.
Warsztaty dotyczyły najistotniejszych, z punktu widzenia klienta, zmian zachodzących na rynku energii m.in. problemów związanych z taryfą antysmogową, uproszczeniem języka komunikacji i udogodnieniami wprowadzanymi przez TAURON w obsłudze klienta. Podczas spotkań omawiane były również prawa i możliwości jakimi dysponuje klient w sytuacji gdy nieświadomie zmienił sprzedawcę prądu.
Spotkania z rzecznikami konsumentów i przedstawicielami organizacji konsumenckich, stanowią istotne źródło wiedzy nt. postrzegania obsługi klienta i oferty sprzedażowej budowanej przez Grupę TAURON. Informacje zwrotne od klientów pozyskane podczas tego typu spotkań są impulsem dla dostosowywania kanałów i sposobów komunikacji do oczekiwań klientów.
W obszarze obsługi klienta Grupa TAURON wychodzi z założenia, że energetyka jest sektorem usług publicznych, które muszą być dostępne dla każdego i odpowiadać potrzeby różnych grup klientów. Dlatego też podczas tegorocznych spotkań wielokrotnie podejmowano temat ochrony i udogodnień oferowanych dla klientów w wieku senioralnym.
Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Aby to skutecznie robić, korzystamy z wszelkich informacji zwrotnych od klientów. Od ponad roku, mamy w strukturach Grupy TAURON zespół zarzadzania doświadczeniem klientów, którego zdaniem jest ciągły monitoring ważnych punktów styku klienta z TAURONEM. Tak, aby budować jak najlepsze doświadczenia klientów z naszą marka. –mówi Grzegorz Lot, wiceprezes TAURON Sprzedaż i dyrektor departamentu ds. klienta, TAURON Polska Energia.
Budowanie długotrwałych partnerskich relacji z klientem są jednym z filarów działalności Grupy TAURON, zapisanych w Strategii Grupy. Warsztaty, to jeden element z całego wachlarza działań i inicjatyw , które realizuje TAURON, aby podejmować dialog z klientami i interesariuszami.