TAURON wypracowuje najlepsze praktyki z organizacjami konsumenckimi

Doświadczenia klienta z kontaktów z Grupą TAURON i najważniejsze zmiany wprowadzane na rynku energii były tematami odbywających się we Wrocławiu i w Katowicach warsztatów „Różne perspektywy-wspólny punkt widzenia”, które zorganizował TAURON dla rzeczników konsumentów i przedstawicieli organizacji konsumenckich.

W zorganizowanych we Wrocławiu i Katowicach warsztatach  „Różne perspektywy - wspólny punkt widzenia” wzięło udział ponad 120 reprezentantów organizacji konsumenckich, a także przedstawicieli sprzedaży, dystrybucji i obsługi klienta Grupy TAURON.

Warsztaty dotyczyły najistotniejszych, z punktu widzenia klienta, zmian zachodzących na rynku energii m.in. problemów związanych z taryfą antysmogową, uproszczeniem języka komunikacji i udogodnieniami wprowadzanymi przez TAURON w  obsłudze klienta. Podczas spotkań omawiane były również prawa i możliwości jakimi dysponuje klient w sytuacji gdy nieświadomie zmienił sprzedawcę prądu.

Spotkania z rzecznikami konsumentów i przedstawicielami organizacji konsumenckich,  stanowią istotne źródło wiedzy nt. postrzegania obsługi klienta i oferty sprzedażowej budowanej przez Grupę TAURON.   Informacje zwrotne od klientów pozyskane podczas tego typu spotkań są impulsem dla dostosowywania kanałów i sposobów komunikacji do oczekiwań klientów.

W obszarze obsługi klienta Grupa TAURON wychodzi z założenia, że energetyka jest sektorem usług publicznych, które muszą być dostępne dla każdego i odpowiadać potrzeby różnych grup klientów. Dlatego też podczas tegorocznych spotkań wielokrotnie podejmowano temat ochrony i udogodnień oferowanych dla  klientów w wieku senioralnym.

Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Aby to skutecznie robić, korzystamy z wszelkich  informacji zwrotnych od klientów. Od ponad roku, mamy w strukturach Grupy TAURON zespół zarzadzania doświadczeniem klientów, którego zdaniem jest ciągły monitoring  ważnych punktów styku klienta z TAURONEM.  Tak, aby budować  jak najlepsze doświadczenia klientów z naszą marka. –mówi Grzegorz Lot, wiceprezes TAURON Sprzedaż i dyrektor departamentu ds. klienta, TAURON Polska Energia. 

Budowanie długotrwałych partnerskich relacji z klientem są  jednym z filarów działalności Grupy TAURON, zapisanych w Strategii Grupy. Warsztaty, to jeden element z całego wachlarza działań i inicjatyw , które realizuje TAURON, aby podejmować  dialog z klientami i interesariuszami.

warsztaty_tauron_wroclaw_22-05-2018.jpg

Rozmiar 1,7 MB 2048x1152 pikseli

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.