Straciłeś sprzedawcę prądu, sprawdź, co zrobić

Klient, który stracił sprzedawcę energii elektrycznej, powinien jak najszybciej wybrać nową firmę, która będzie mu sprzedawała prąd. TAURON podkreśla, że trzeba stawiać na sprawdzone i rzetelne firmy, które dotrzymają warunków umowy.

Odbiorca energii elektrycznej, który został poinformowany, że jego dotychczasowy sprzedawca prądu „zaprzestał świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej”, nie musi się obawiać, że nie będzie miał prądu. Lokalny dystrybutor energii elektrycznej podpisze w imieniu klienta umowę ze sprzedawcą rezerwowym, bo tak stanowią zapisy prawa.

Warto jednak jak najszybciej zamienić umowę rezerwową na umowę z wybranym sprzedawcą energii. Trzeba to zrobić nawet wtedy, gdy sprzedawcą rezerwowym jest TAURON, bo na umowach rezerwowych obowiązują inne warunki cenowe niż w ofertach handlowych.

Podejmując decyzję o wyborze firmy, od której kupuje się energię elektryczną, trzeba, oprócz warunków handlowych, oceniać także wiarygodność podmiotu, z którym planujemy podpisać umowę. TAURON podkreśla, że jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, który ma doświadczenia i ugruntowaną pozycję na rynku energetycznym i zachęca do skorzystania z jego oferty. 

- Mamy dla wszystkich grup klientów – zarówno indywidualnych, jak i firm - nie tylko korzystne warunki handlowe, ale i produkty dopasowane do różnych oczekiwań. Klienci z gospodarstw domowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw mogą korzystać np. z ofert na prąd połączonych z usługami serwisantów. Mamy również oferty przeznaczone dla wspólnot mieszkaniowych czy instytucji publicznych – podkreśla Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.

TAURON zaprasza również do kontaktu duże przedsiębiorstwa. W tym przypadku każda oferta wyceniana jest indywidualnie. Oferta opracowywana jest w oparciu o przekazane przez klienta parametry związane z zapotrzebowaniem na energię elektryczną.

Straciłeś sprzedawcę prądu, przyjdź do TAURONA

TAURON zapewnia, że załatwia za każdego klienta, który udzieli mu pełnomocnictwa, wszystkie procedury związane ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej. Informacje na temat wyboru TAURONA na nowego sprzedawcę energii można uzyskać pod nr tel. 555 444 555 oraz w każdym punkcie obsługi.

JPG, 864,5 kB, 2755x1838 pikseli

1 / 4

TAURON - punkt obsługi klienta.jpg

23.02.2016

Pobierz (864,5 kB)
0

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.