Zostań w domu i załatw wszystkie sprawy

Bez wychodzenia z domu można załatwić wszystkie sprawy - tak TAURON zachęca wszystkich zainteresowanych do kontaktu. Firma wprowadziła spore ułatwienia dla swoich klientów. Od 15 marca, czyli momentu wprowadzenia ograniczeń co do kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużono ponad 150 tysięcy osób. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących sprawy można otrzymać na wirtualnym czacie, który dostępny jest bez logowania na stronie tauron.pl. Przez internet można też przekazać odczyt licznika energii, czy otrzymać nową ofertę. Dokumenty przyjmowane są w formie elektronicznej – nawet w formie zdjęć z telefonu wypełnionych wniosków lub dokumentów.

- Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu - wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia. - Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu online obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – dodaje prezes TAURONA.

Jak wynika ze statystyk od 15 do 20 marca br. obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej TAURONA wzrosła - w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne - o ponad 10 proc. Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc. Więcej klientów niż dotychczas dzwoni też na infolinie. W sumie TAURON obsłużył w tym okresie ponad 150 tys. osób.

Zostań w domu i korzystaj z mediów bez problemów

W obecnej sytuacji najważniejszym zadaniem spółek Grupy TAURON jest zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i ciepła. Firma utrzymuje również stały kontakt z klientami. W sprawach związanych z dostawą energii elektrycznej oraz sprzedażą prądu i gazu można teraz korzystać z Wirtualnego Biura Obsługi.

- Zakres spraw, które objęte są obsługą przez internet, jest szeroki. Można złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasowa umowę, czy też złożyć wniosek o zainstalowanie licznika energii elektrycznej. Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika energii do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora, czy chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej – mówi Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż.

Najwygodniejszą formą obsługi jest serwis Mój TAURON. Ta platforma czynna jest siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Korzysta z niej już ponad 1,3 mln klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Serwis umożliwia każdemu klientowi łatwy i natychmiastowy dostęp do faktur, informacji o zużyciu energii oraz formularzy ułatwiających załatwienie różnych spraw związanych z prądem i gazem. Z serwisu Mój TAURON można też korzystać w wersji mobilnej. Zachęcamy więc klientów, by założyli swoje konto w bezpłatnym serwisie Mój TAURON.

- Dziękujemy wszystkim klientom za wyrozumiałość i korzystanie ze zdalnych form obsługi. To rozwiązanie zapewnia w tych trudnych czasach bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i naszym pracownikom - zaznacza Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.

g.jpg

Rozmiar 74,3 kB 1024x512 pikseli

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.