87 proc. klientów poleciłoby gaz od TAURONA rodzinie i znajomym - wynika z przeprowadzonego badania satysfakcji klientów. W 2019 roku udział energetycznego lidera w rynku zmiany sprzedawcy gazu dla klientów indywidualnych i z sektorach małych i średnich przedsiębiorstw sięgnął niemal 40 proc.
- Rozwiązania proklienckie wprowadzamy we wszystkich obszarach naszej działalności, bo dążymy do tego, by być firmą, która najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiada na potrzeby odbiorców. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, które pozwalają nam sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów - podkreśla Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia. - To podejście przynosi już mierzalne efekty, przekładając się m.in. na wzrost liczby nabywców paliwa gazowego i wysoki poziom polecania naszych usług – dodaje prezes Grzegorczyk.
Do wyboru oferty gazowej TAURONA zachęca prosty sposób zawarcia umowy. Nie jest potrzebna do tego procesu faktura od dotychczasowego sprzedawcy czy numer licznika. Po podpisaniu przez klienta umowy wraz z pełnomocnictwem do zmiany sprzedawcy, TAURON załatwi wszystkie formalności za klienta. Zmiana sprzedawcy gazu nie wymaga wymiany licznika czy instalacji i odbywa się bez przerw w dostawie gazu.
- TAURON Sprzedaż działa na rynku gazu sześć lat. Dzięki atrakcyjnej ofercie oraz uproszczonej procedurze zawierania umów sukcesywnie zwiększamy liczbę klientów zarówno indywidualnych, jak i tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy wybierają TAURONA jako swojego sprzedawcę gazu. Z naszych danych wynika, że w całym 2019 roku nasz udział w rynku zmiany sprzedawcy gazu dla tych klientów w grupach taryfowych W 1-4 wyniósł prawie 40 proc. – tłumaczy Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Badanie satysfakcji klientów, przeprowadzone w 2019 r. przez niezależną firmę badawczą PBS sp. z o.o., pokazało, że oferta gazowa TAURONA cieszy się uznaniem wśród klientów. Aż 87 proc. badanych deklaruje, że poleciłoby zakup gazu w TAURONIE swojej rodzinie i znajomym. Klienci pozytywnie oceniają również jakość obsługi.
Osoby, które zdecydują się na gaz w TAURONIE, otrzymują cenę paliwa gazowego o 5 proc. niższą niż u największego sprzedawcy gazu w Polsce. Dodatkowo - przy zakupie pakietu prąd i gaz - otrzymują usługi Serwisanta Plus i Serwisanta gazowego Plus przez 3 miesiące za darmo.
W ramach takiej oferty klienci mają do wykorzystania po 3000 zł na pokrycie kosztów naprawy urządzeń domowych oraz usterek instalacji gazowej i elektrycznej. TAURON przygotował również dodatkowe bonusy dla osób, które wybiorą ofertę pakietową lub gazową za pośrednictwem serwisu obsługowego Mój TAURON. Korzystanie z serwisu umożliwia również łatwy dostęp do faktur czy informacji o bieżących płatnościach. Dostęp do tych informacji klienci mają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Więcej informacji o ofercie TAURONA na: www.tauron.pl