Na stronie tauron-dystrybucja.pl znajduje się formularz, za pomocą którego klienci TAURONA zgłaszają usterki i awarie zasilania dla konkretnego adresu. Wprowadzona właśnie funkcjonalność w formularzu wysyła do klienta smsem lub e-mailem informację zwrotną o etapie realizacji zgłoszenia. Wysyłka wiadomości jest poprzedzona autoryzacją kanału kontaktu w trakcie wypełniania formularza na stronie internetowej.
- Odbiorca energii w momencie wpisywania danych sam decyduje, czy chce otrzymywać informację zwrotną o statusie swojego zgłoszenia - mówi Jerzy Topolski, wiceprezes TAURON Dystrybucja. - Pierwsze dni od wprowadzenia tej opcji pokazują, że 50% zgłaszających awarie chce otrzymywać informację o statusie jej usuwania. Jest to nowe rozwiązanie, zakładamy więc, że z czasem więcej osób doceni użyteczność tego narzędzia - dodaje wiceprezes TAURON Dystrybucja.
Klient otrzymuje informacje od TAURONA na 3 etapach postępu prac przy usuwaniu awarii.
Pierwsza wiadomość brzmi „Przyjęte do realizacji” i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Kolejna to „Przekazane do realizacji” – taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi „Zakończone”.
Dzięki nowemu rozwiązaniu klient ma pewność, że jego zgłoszenie zostało wprowadzone poprawnie do systemu, a także dokładnie wie, na jakim jest etapie realizacji.
Formularz na stronie to jedna z możliwości zgłaszania awarii przez klientów TAURONA. Przez całą dobę czynny jest numer alarmowy 991, przyjmujący zgłoszenia o zagrożeniach na sieci energetycznej.
Bieżącą informację o wyłączeniach energii można znaleźć na stronie www.tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia oraz dzwoniąc na inforlinię 32 303 0 991.