TAURON wznowił dziś pracę 17 punktów obsługi klienta. Łącznie do dyspozycji klientów jest teraz 20 z 44 placówek obsługowych TAURONA. We wszystkich POK-ach obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania wizyty telefonicznie lub przez czat on-line oraz wymóg przestrzegania zasad sanitarnych.
- Nadal zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi oraz kontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem czatu on-line. Wszystkie sprawy można załatwić z wykorzystaniem formularzy zamieszczonych na stronie internetowej TAURONA – podkreśla Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia. – To bardzo wygodna forma obsługi. Od 16 marca, czyli od momentu wprowadzenia ograniczeń co do kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużyliśmy ponad milion naszych klientów – dodaje rzecznik.
Sposób funkcjonowania placówek obsługi dostosowany został do obowiązujących aktualnie wymogówsanitarnych i higienicznych. Aby zachować wymagane zasady dystansu, ograniczono liczbę czynnych stanowisk obsługowych i oznaczono miejsca oczekiwania. Na stanowiskach obsługowych i informacyjnych zamontowano panele oddzielające klientów od pracowników. Przygotowano również środki dezynfekcyjne, a pracownicy oraz klienci mająobowiązek zasłaniania nosa i ust.
Wykaz udostępnionych klientom punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl
Klienci, którzy preferują bezpośrednie formy obsługi, mogą również korzystać z punktów partnerskich TAURONA, których pracownicy mają pełnomocnictwo do załatwiania niektórych formalności związanych z prądem i gazem. W punktach partnerskich TAURONA można wybrać ofertę, zawrzeć umowę na prąd i gaz czy przepisać licznik na inną osobę w przypadku sprzedaży lub wynajmu mieszkania i domu.
Wykaz punktów partnerskich TAURONA dostępny jest na stronie: https://www.tauron.pl/dla-domu/kontakt/punkty-partnerskie