Ponad 300% więcej klientów TAURON Ciepło skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu. Największy wzrost odnotowano wśród korzystających z e-faktury, a jednocześnie prawie 50% więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
Rekordowy wzrost zainteresowania zdalnymi formami kontaktu to efekt intensywnych działań pracowników Biura Obsługi Klienta TAURON Ciepło i epidemii koronawirusa. Od połowy marca, w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów znacznie ograniczono pracę stacjonarną, wzmacniając jednocześnie zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.
Klienci spółki TAURON Ciepło to niemal w 100% instytucje i firmy – przede wszystkim spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.
– Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur. To bezpieczeństwo i wygoda – mówi Aldona Gmyrek, dyrektor Departamentu Rynku w TAURON Ciepło.
Korzystanie z platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURON Ciepło jest nie tylko bardzo wygodne i bezpieczne, ale także bezpłatne. Przy pomocy intuicyjnych narzędzi w każdej chwili można sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych. Dzięki temu zarządzanie wspólnotą czy spółdzielnią staje się jeszcze prostsze.
Dodatkowo na platformie pojawiają się na bieżąco informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła.
Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, otrzymują dostęp do faktur w formacie pdf, informacji o kwocie do zapłaty i terminie płatności.