Naprawiajmy! Bezpłatny poradnik dla klientów TAURONA

Czy naprawa sprzętów rzeczywiście się opłaca? Gdzie znaleźć rzetelnego fachowca i jak nie dać się oszukać. Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Elektrośmieci TAURON przygotował dla klientów bezpłatny ebook – „Naprawiajmy!”. To kolejna inicjatywa TAURONA, która - wraz z bogatą ofertą usług serwisowych zamówionych już przez 1,7 mln klientów – ma zachęcać do ograniczania elektroodpadów.

- 53 mln ton elektroodpadów. Tyle sprzętu wyrzuciliśmy na śmieci tylko w 2019 roku. Co więcej, zgodnie z prognozami, ilość ta ma się sukcesywnie zwiększać. Jednak każdy z nas może przyczynić się do powstrzymania tego trendu. Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Elektrośmieci TAURON przygotował dla swoich klientów poradnik, w którym krok po kroku pokazuje, jak bez wysiłku przyczynić się do pozytywnej zmiany nawyków – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Co zatem zrobić, żeby w trosce o środowisko i dobro nas wszystkich zmierzyć się z tym problemem? TAURON podpowiada: zanim wyrzucisz, sprawdź, czy możesz naprawić i przypomina o tym, jak postępować z urządzeniami niezdatnymi do użytkowania. Sprzęt elektryczny, którego nie da się już naprawić, powinien zostać dostarczony do wyznaczonych punktów zbiórki elektrośmieci. Jeżeli żaden z wymiarów takiego sprzętu nie przekracza 25 cm, można go również oddać do wielkopowierzchniowego sklepu ze sprzętami elektrycznymi bez konieczności zakupu nowego sprzętu.

W poradniku, który dostępny jest w serwisie Mój TAURON, zaprezentowane zostały korzyści płynące z naprawy różnego rodzaju urządzeń domowych oraz unijne prawodawstwo w sprawie „prawa do naprawy”. W ebooku klienci znajdą też wskazówki o tym, kiedy naprawa sprzętu jest opłacalna oraz gdzie szukać sprawdzonych fachowców. Opcji jest wiele, bo oprócz poszukiwań w internecie czy wśród znajomych, można też skorzystać z abonamentowych usług serwisowych. Plusem takiego rozwiązania są sprawdzeni fachowcy, a także przewidywalność kosztów, czyli gwarantowane wsparcie w zamian za comiesięczną niewielką opłatę. Usługi różnych fachowców – np. elektryka, serwisanta gazowego czy hydraulika –  oferuje swoim klientom właśnie TAURON.

Czy naprawa sprzętu się opłaca?

Statystyki mówią same za siebie. Koszt naprawy aż 98% usterek zgłoszonych przez klientów, którzy wybrali usługi serwisowe w TAURONIE, nie przekracza kwoty 500 zł. Co za tym idzie, nie wiąże się dla nich z żadnymi dodatkowymi opłatami. Klient, który w pakiecie z prądem lub gazem ma też usługi fachowców, może z nich skorzystać w trakcie trwania umowy aż sześć razy. Każda z takich usług realizowana jest do kwoty 500 zł, a więc budżet każdego klienta na naprawy wynosi łącznie 3 000 zł.

Takie działania bezpośrednio przekładają się na zmniejszenie ilości elektrośmieci.

Bo o ile jedna naprawiona pralka czy lodówka nie zmniejsza globalnej skali problemu, to - gdy na naprawę zdecyduje się wiele tysięcy osób - skala zmieni się diametralnie. A już dziś usługi serwisantów w TAURONIE wybrało 1,7 mln klientów.

Więcej na www.tauron.pl/serwisanci

Grafika.png

png 845,9 kB 1024x512 pikseli

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.