TAURON stawia na innowacyjną obsługę klienta [wideo]

Wideobudka z doradcą – to nowy pomysł TAURONA na usprawnienie obsługi klientów. Zainteresowani będą mogli załatwić sprawy związane z dystrybucją  poprzez wideorozmowę. To szczególnie ważne w czasie walki z pandemią koronawirusa. Pilotaż prowadzony  jest w placówkach we Wrocławiu i Oleśnicy. 

Realizacja połączeń wideo usprawni obsługę klientów i jednocześnie, w przeciwieństwie do rozmów telefonicznych, umożliwi wzrokowy kontakt z doradcą. W trakcie wideorozmowy pracownik TAURON dzięki udostępnianiu ekranu, będzie mógł pomóc w wypełnieniu wymaganych wniosków przy zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa.

Cyfryzacja obsługi klienta jest drogą, którą TAURON podąża od dłuższego czasu. Minione miesiące pokazały, że wdrażane przez nas procesy nie tylko świetnie sprawdziły się w trudnej, pandemicznej rzeczywistości, ale stanowią także odpowiedź na oczekiwania klientów. Stanowisko umożliwiające wideopołączenia z konsultantami jest kolejnym, obok czatu na żywo i platformy Mój TAURON, narzędziem pozwalającym załatwić sprawy w szybki i komfortowy sposób – mówi Jerzy Topolski, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Majątkiem w TAURON Polska Energia.

Klienci w wideobudkach łączą się z naszymi ekspertami. Dzięki temu mają dostęp do profesjonalnej i sprawnej obsługi spraw. Nasi pracownicy to gwarancja pomocy na wysokim poziomie w tematach związanych z naszymi usługami – wyjaśnia Daniel Gryt, dyrektor komunikacji i marketingu TAURON Polska Energia. – Pilotaż uruchomiony w dwóch punktach obsługi klienta na Dolnym Śląsku pozwoli nam sprawdzić funkcjonowanie systemu w rzeczywistych warunkach i pomoże podjąć decyzję o jego rozszerzeniu na kolejne lokalizacje – dodaje Daniel Gryt.   

TAURON intensywnie rozwija narzędzia umożliwiające klientom realizację spraw na odległość. Firma systematycznie inwestuje w nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. W ostatnich miesiącach koncern przebudował swoje strony internetowe tak, by jeszcze szybciej można było znaleźć na nich wszystkie niezbędne do załatwienia swojej sprawy informacje. Znaczna cześć obowiązujących w firmie formularzy dostępna jest już w pełni cyfrowej formie. Oznacza to, że do ich wypełnienia nie jest konieczny wydruk, a całość, łącznie z wysyłką, zrealizować można w pełni zdalnie. Wciąż najwięcej klientów decyduje się jednak na załatwianie spraw za pośrednictwem infolinii. Bez wychodzenia z domu klienci firmy załatwili już ponad milion spraw.

TAURON jest online

Lider energetyczny z południa Polski notuje dynamicznie rosnącą liczbę transakcji zawieranych online. Największy wzrost dotyczy usługi zdalnego przepisywania licznika energii na nowego odbiorcę, która jest popularna szczególnie wśród osób wynajmujących i sprzedających mieszkanie. Tylko w 2020 roku na ten krok zdecydowało się o 300% więcej klientów w porównaniu do roku wcześniejszego.

W szybki i wygodny sposób można też zmienić adres do korespondencji, dane kontaktowe czy podać odczyt licznika energii. Do dyspozycji klientów jest platforma obsługowa Mój TAURON, dostępna przez 24h, 7 dni w tygodniu, przygotowana także w formie aplikacji mobilnej. Dodatkowo na stronach internetowych firmy skorzystać można z czatu na żywo z konsultantem. Nową ofertę handlową, np. z usługami serwisantów dla prądu czy gazu, wybrało zdalnie już 750 tys. klientów, z czego ok. 650 tys. przez telefon, a 100 tys. przez Internet.

Rozmiar 140.8 MB 1920x1080 pikseli

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.