TAURON zmienia zasady działania punktów obsługi klienta

Od czwartku TAURON wprowadza konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi. Terminy zarezerwować można za pośrednictwem strony www, poprzez infolinię czy w POK. Zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa.

W trosce o bezpieczeństwo TAURON zmienia zasady pracy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Teraz każdorazowo przez wizytą w POK konieczna będzie wcześniejsza rezerwacja terminu. Wizytę w punkcie obsługi można umówić na stronach: tauron.pl i tauron-dystrybucja.pl.

- Zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dzięki zmianom wprowadzonym na naszych stronach internetowych ten proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Równocześnie firma wzmacnia elektroniczne kanały kontaktu. Już od kilkunastu miesięcy większość spraw załatwić można poprzez platformę Mój TAURON, formularze www, czat na żywo oraz infolinię. Na stronie www pod adresem Obsługa klienta indywidualnego | Załatw online | TAURON znajduje się szereg możliwości do samodzielnego załatwienia sprawy.

- TAURON od trzech lat inwestuje w narzędzia wspierające digitalizację obsługi. Ostatnie miesiące pokazały, że klienci chętnie korzystają z wdrażanych przez nas rozwiązań. Tylko w tym roku w pełni zdalnie obsłużyliśmy aż 7,5 mln spraw – wyjaśnia Zimnoch.

Poprzez platformę Mój TAURON podać można stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, czy opłacić rachunek za prąd i gaz. To wszystko bez wychodzenia z domu i bez ograniczeń czasowych. Mój TAURON działa siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. O przydatności serwisu świadczy fakt, że ma ponad  1 906 501  użytkowników, którzy przez Mój TAURON załatwiają teraz o 13 proc. spraw więcej.

O tych wszystkich możliwościach TAURON informuje klientów zarówno w kanałach internetowych, jak również w radio i prasie w kampanii „mamy sposób na coś”. Jesienna odsłona przekazu reklamowego mówi o sposobach na wygodne załatwianie spraw przez internet: „Masz Coś w Tauronie do załatwienia? Zrób to przez internet na Tauron.pl/obsługa”. 

Egzamin zdają też inne formy zdalnej obsługi, dzięki którym klienci mogą m.in. wystąpić o zmianę prognozy czy dokonać wyboru oferty. W ciągu ostatnich 12 miesięcy o 26 proc. wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do TAURONA wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie  wzrosła z kolei o 13 proc.

Rozmiar 911.0 kB

1 / 1

Audio

25.11.2021

Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia

Pobierz m4a 0 (911.0 kB)

0

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.