Aplikacja TAURONA pomaga większej liczbie klientów

Już ponad 1,6 miliona razy pobrano aplikację obsługową energetycznego lidera. Tylko w minionym roku klienci pobrali Mój TAURON ponad 500 tysięcy razy wykorzystując aplikację głównie do płatności online i wygodnej weryfikacji dokumentów. Eksperci TAURONA wskazują na rosnącą popularność obsługi online i w tym roku spodziewają się przekroczenia 2 milionów pobrań przydatnej apki.

- Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną, dlatego rozwijamy przyjazne kanały cyfrowej komunikacji oraz wielokanałowość obsługi. Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,4 miliona razy, a w minionym roku już ponad 30 procent naszych klientów wybrało onlinowy sposób kontaktu rozwiązując sprawy związane z energią. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów do komunikacji i obsługi traktujemy jako istotną część działań proklienckich wspierających budowę trwałych relacji z naszymi klientami - mówi Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż.

Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta.

W ciągu najbliższych lat TAURON planuje zwiększyć digitalizację obsługi klienta, minimalizując tym samym udział papieru w prowadzonych procesach, posługując się częściej skuteczniejszymi formami komunikacji z klientami.

Łatwiej przez aplikację

Poprzez aplikację Mój TAURON klienci mogą sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m.in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.

Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelność aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę.

Każdy użytkownik aplikacji obsługowej ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych.

Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.

Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery.

Aktualnie TAURON rusza z kampanią pn. Z aplikacją Mój TAURON masz wszystko pod ręką, w ramach której do korzystania z aplikacji namawiać będą gwiazdy światowej siatkówki takie jak Maria Stenzel, Tomasz Fornal i Łukasz Kaczmarek. 

Więcej informacji na stronie tauron.pl/aplikacja oraz na blogu lepiej.tauron.pl

Opinia eksperta:

- Aplikacja Mój TAURON to technologia przyjazna klientom. Wpisuje się ona w obecne trendy obsługi mobilnej stawiające na minimalizm i prostotę. Wiemy, że klient oczekuje przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury - i takie rozwiązania dostarczamy. Z poziomu aplikacji użytkownik może dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym TAURONA, tj. zmiany taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności - wszystko to do załatwienia komfortowo, bez wychodzenia z domu, na własnym telefonie - mówi Tomasz Maciejczyk, szef kanałów mobilnych w TAURON Sprzedaż.

Rozmiar 787,9 kB

1 / 2

Audio

29.02.2024

Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż

Pobierz mp3 (787,9 kB)

0

Kontakt dla mediów

ul. ks. Piotra Ściegiennego 3

40-114 Katowice

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.