Już ponad 2 miliony razy pobrano aplikację energetycznego lidera, która pomaga w obsłudze spraw związanych z energią elektryczną. Tylko w ubiegłym roku klienci pobrali aplikację Mój TAURON blisko 500 tysięcy razy, dokonując za jej pomocą między innymi bezpiecznych płatności online. Spółka planuje uruchomić w najbliższych miesiącach kolejne przydatne funkcjonalności aplikacji i pozyskać w tym roku kilkaset tysięcy nowych użytkowników.
- Chcemy, aby już wkrótce 80 procent spraw związanych z energią elektryczną i naszą ofertą klienci mogli załatwić w pełni zdalnie, przy pomocy kilku kliknięć. To jeden z proklienckich celów zawartych w naszej nowej strategii. Już dziś większość naszych klientów korzysta na swoich komputerach i smartfonach z serwisów samoobsługowych TAURONA. Każdego miesiąca odwiedzane są blisko pięć milionów razy. Sukcesywnie rozwijamy nowoczesne i efektywne kanały komunikacji z klientami, minimalizując przy tym wykorzystanie papieru – mówi Mariusz Purat, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Jak wskazują trendy, klienci oczekują od aplikacji przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury. Aplikacja Mój TAURON umożliwia jednak już teraz załatwienie o wiele większej liczby spraw związanych z prądem. Klienci mogą za jej pośrednictwem sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m.in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.
- Wszyscy użytkownicy naszej aplikacji zyskają w najbliższych miesiącach dostęp do nowych funkcjonalności. Planujemy wprowadzenie czatu, który umożliwi klientom szybki i wygodny kontakt z zespołem obsługi klienta. Docelowo komunikacja będzie możliwa również za pomocą połączeń video, co pozwoli między innymi na łatwe wyjaśnienie klientom rozliczeń na fakturze – zapowiada Michał Mierzwa, wiceprezes zarządu TAURON Obsługa Klienta. - Dodatkowo, w aplikacji będziemy prezentować użytkownikom szczegółowe dane dotyczące zużycia energii oraz informować ich o wystawionych fakturach, terminach płatności i statusach spraw związanych z obsługą klienta. Analizujemy również możliwość udostępnienia aplikacji potencjalnym klientom, aby mogli poznać naszą ofertę i podpisać umowę online. Wierzymy, że te innowacje przyczynią się do większej satysfakcji naszych klientów i umocnią naszą pozycję lidera na rynku – mówi Michał Mierzwa.
TAURON planuje również uruchomić w aplikacji obszar przeznaczony dla prosumentów, tak aby mieli dostęp zarówno do podstawowych, jak i pogłębionych informacji na temat swojego bieżącego stanu rozliczeń.
Online łatwiej
Każdy użytkownik aplikacji Mój TAURON ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych i tym samym eliminować papierowe wydruki. Z poziomu aplikacji użytkownik może także dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym TAURONA, takich jak zmiana taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z App Store, Google Play i App Gallery.
Więcej informacji o aplikacji stronie tauron.pl/aplikacja
***
TAURON Sprzedaż zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej klientom indywidualnym i biznesowym. Każdego dnia z energii TAURON Sprzedaż korzysta blisko 6 mln klientów na terenie całego kraju. Spółka oferuje miedzy innymi energię pochodzącą z własnych źródeł odnawialnych oraz usługi i nowoczesne technologie w zakresie fotowoltaiki, magazynowania energii, ogrzewania i poprawy efektywności energetycznej.