Komunikaty prasowe

CSR
CSR

TAURON Ciepło wprowadził w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej system zdalnego odczytu liczników ciepła oraz system monitorowania węzłów cieplnych i wymienników ciepła. Te nowoczesne rozwiązania mają za zadanie zwiększenie komfortu korzystania z ciepła sieciowego dla mieszkańców aglomeracji, zmniejszenie uciążliwości związanych z odczytami u klienta, a także ograniczenie ryzyka awarii.

Czytaj więcej
TAURON Ciepło.jpg

TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi.

Czytaj więcej
tauron_polska_energia_sesja_2015_5615.jpg

TAURON dodaje do kompleksowej oferty na zakup kotła gazowego i kotła na ekogroszek możliwość skorzystania z preferencyjnego kredytu 0 proc. w Alior Banku. Nowy produkt jest dostępny pod nazwą TAURON Finansowanie.

Czytaj więcej
tauron_polska_energia_sesja_2015_5663.jpg

„Czysta oferta - Twoje 300” to najnowsza propozycja TAURONA dla gospodarstw domowych w całej Polsce. Jest to atrakcyjna oferta zakupu prądu i gazu wraz z usługami naprawy instalacji oraz urządzeń elektrycznych i gazowych. ...

Czytaj więcej
czysta oferta.png

TAURON wprowadził nową ofertę pakietową dla gospodarstw domowych. Klient, który zdecyduje się na prąd i gaz z usługami serwisowymi, otrzyma zwrot za prąd w wysokości 300 zł. Wartość bonusu wpłacana jest na konto rozliczeniowe klienta za energię elektryczną.  

Czytaj więcej
tauron_polska_energia_sesja_2015_5615.jpg

Przedsiębiorstwa przemysłowe, które są klientami TAURONA i mają obowiązek umarzania uprawnień do emisji CO2, mogą teraz wypełnić te zobowiązania dzięki nowej ofercie produktowej, w której TAURON oferuje sprzedaż uprawnień w pakiecie z energią elektryczną lub paliwem gazowym.

Czytaj więcej
tauron_polska_energia_sesja_2015_5615.jpg

TAURON powiększył portfolio ofertowe o kolejne usługi serwisowe. Do Elektryka 24H, Serwisanta 24H, GazPomocy 24H i Serwisanta Gazowego 24H dołączyły usługi PLUS. Kolejnym krokiem w kierunku klientocentryczności TAURONA jest połączenie obszaru zarzadzania korporacyjnego z obszarem klienta, co pozwoli lepiej wykorzystać potencjał produktowy Grupy TAURON, wzbogacając go o dodatkowe usługi. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw potrzebom wymagającego klienta.

Czytaj więcej
tauron_polska_energia_sesja_2015_5663.jpg

Rusza program „Zwrot za prąd” skierowany do obecnych i nowych klientów indywidualnych TAURONA. Głównym założeniem programu jest dostarczanie klientom dodatkowych wartości w postaci bonusów związanych z zakupem mediów energetycznych oraz odpowiadającej im szerokiej gamy produktów i usług. ...

Czytaj więcej
1.jpg

Piętnaście startupów oferujących swoje rozwiązania dla Grupy TAURON zakwalifikowano do pierwszego etapu programu pilotażowych wdrożeń dla startupów pn. Pilot Maker. Program akceleracji Pilot Maker - www.pilotmaker.pl, którego głównym partnerem jest TAURON, to projekt, który wygrał blisko sześciomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – Scale Up. ...

Czytaj więcej
4.jpg

W minionym roku znacząco zwiększyła się liczba klientów TAURON Sprzedaż. Powodzeniem cieszyły się przede wszystkim nowe produkty gazowe.

Czytaj więcej
teaser.jpg

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Administratora danych osobowych jest Tauron Polska Energia S.A. ks. Piotra Ściegiennego 3, 40-114 Katowice.