Relacje inwestorskie TAURON Polska Energia zostały uznane za najlepsze wśród spółek z indeksu WIG30. Spółka została doceniona w badaniu relacji inwestorskich zorganizowanym przez Gazetę Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz Izbę Domów Maklerskich.
Nieprzerwanie od 2013 r. TAURON Polska Energia wchodzi w skład RESPECT Index. W grudniu po raz piąty dołączył do grona spółek giełdowych odpowiedzialnych społecznie.
Osiem projektów badawczo-rozwojowych TAURONa z dofinansowaniem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) – to wynik zakończonego procesu oceny projektów, zgłoszonych w ramach I konkursu Programu Badawczego Sektora Elektroenergetycznego. Przyznane przez NCBR dofinansowanie na realizację tych projektów to niemal 28 mln zł, a więc prawie jedna trzecia całego budżetu konkursu.
TAURON otrzymał nagrodę w konkursie „Liderzy Świata Energii i Produkcji” za pierwszy w branży energetycznej program o charakterze akceleratora startupów oraz nagrodę Gazety Bankowej za wdrożenie w Grupie TAURON „Strefy Innowacji”, która pozwala pracownikom firmy zgłaszać rozwiązania usprawniające pracę całej organizacji. ...
TAURON Polska Energia znalazł się w gronie laureatów rankingu Transparentna Spółka Roku 2016 za przejrzystość biznesu i jakość komunikacji z rynkiem.
Ranking, organizowany przez Gazetę Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz Instytut Rachunkowości i Podatków, powstał w oparciu o badanie ankietowe, w którym oceniano trzy najważniejsze obszary komunikacji z rynkiem, tj. ...
Produkty TAURON Gaz Giełda i Serwisant Gazowy 24H zostały docenione w konkursach Europejski Certyfikat Jakość Roku i Laur Innowacyjności 2016, a TAURON Sprzedaż otrzymał tytuł Najlepszego Dostawcy Energii.
TAURON Polska Energia nieprzerwanie od 2013 r. wchodzi w skład RESPECT Index. W 2016 r. po raz czwarty z rzędu znalazł się wśród spółek giełdowych odpowiedzialnych społecznie.
Ogłoszenie wyników jubileuszowej X edycji RESPECT Index tradycyjnie odbyło się 14 grudnia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ...
TAURON Obsługa Klienta otrzymał tytuł Lidera Informatyki w sektorze użyteczności publicznej za wzorowo przeprowadzoną centralizację systemów bilingowych dla klientów masowych – jedną z największych tego rodzaju operacji informatycznych w Europie.
Centralny system bilingowy AUMS EDO, wdrożony przez TAURON Obsługa Klienta, został nagrodzony 14 kwietnia w konkursie „Lider 2015” organizowanym przez Gazetę Bankową. System należy do najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań informatycznych w kraju.